Ustawa z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych obowiązuje już od jakiegoś czasu, jednak przepisy rozdziału 12 dotyczące reklamy wyrobów medycznych zacznie obowiązywać od 1 stycznia 2023 roku.
Przepisy określają ograniczenia w reklamowaniu wyrobów medycznych. Co więcej, te regulacje dotyczą również usług wykonywanych przy pomocy takich wyrobów, w tym między innymi zabiegów medycyny estetycznej.
Niezastosowanie się do ograniczeń dotyczących reklamy może skutkować nałożeniem na podmiot kary pieniężnej do nawet 2 mln zł!
O czym należy pamiętać reklamując wyroby medyczne, lub usługi medycyny estetycznej?
Jakie ograniczenia w reklamie wprowadza ustawa o wyrobach medycznych?
Jakie kary czekają na podmioty, które nie zastosują się do ograniczeń w reklamie?
Kogo dokładnie dotyczą ograniczenia w reklamie wyrobów medycznych?
Odpowiedź znajdziesz w krótkim e-booku, do pobrania tutaj:
POBIERZ E-BOOK
Chcesz wiedzieć więcej?
Odwiedź nas na:
facebooku
instagramie
Źródło fotografii: pexels, Gustavo Fring, 3985311