pexels-gustavo-fring-3985311

Reklama wyrobów medycznych 2023 – najważniejsze informacje

Ustawa z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych obowiązuje już od jakiegoś czasu, jednak przepisy rozdziału 12 dotyczące reklamy wyrobów medycznych zacznie obowiązywać od 1 stycznia 2023 roku.

 

Przepisy określają ograniczenia w reklamowaniu wyrobów medycznych. Co więcej, te regulacje dotyczą również usług wykonywanych przy pomocy takich wyrobów, w tym między innymi zabiegów medycyny estetycznej.

 

Niezastosowanie się do ograniczeń dotyczących reklamy  może skutkować nałożeniem na podmiot kary pieniężnej do nawet 2 mln zł!

 

O czym należy pamiętać reklamując wyroby medyczne, lub usługi medycyny estetycznej?

Jakie ograniczenia w reklamie wprowadza ustawa o wyrobach medycznych?

Jakie kary czekają na podmioty, które nie zastosują się do ograniczeń w reklamie?

Kogo dokładnie dotyczą ograniczenia w reklamie wyrobów medycznych?

 

 

Odpowiedź znajdziesz w krótkim e-booku, do pobrania tutaj:

 

POBIERZ E-BOOK

 

 

 

 

Chcesz wiedzieć więcej?

Odwiedź nas na:

facebooku

instagramie

LinkedIn

 

 

Źródło fotografii:  pexels, Gustavo Fring, 3985311

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *